dinsdag 2 april 2013

Keihard genieten




Paasweekend landvanmelkenhoning.blogspot.nl keihard genieten

paasweekend landvanmelkenhoning.blogspot.nl keihard genieten

Paasweekend amsterdam landvanmelkenhoning.blogspot.nl keihard genietenPaasweekend amsterdam landvanmelkenhoning.blogspot.nl keihard genieten

Jongens, wat was het toch een heerlijk relaxt paasweekend. Knuffelen met kat, bankhangen met partner, eerste wijntje na 40 dagen gedronken met lieve vriendin, filmpjes gekeken, boekje gelezen, dagje Amsterdam, gezondigd bij de Burger Koning, van een zelfgemaakte paasstol gesmuld en jawel, hardgelopen! Met de stem van Renate Wennemars en wat (goede en minder goede) opzwepende muziek in mijn oren puf ik als een stoomlocomotief door de buurt of in het park. Maandagochtend doe ik dat om kwart over 6, woensdag en zaterdag iets later in de ochtend. Afgelopen training mocht ik 3 keer 5 minuten hardlopen met tussendoor 2 minuten wandelpauze. Man, man, dat was toch even afzien. Maar ik vind het heerlijk! Een beetje masochisme is me niet vreemd :) Over twee weken ga ik meedoen aan een hardloopclinic. De clinic bestaat uit zes zaterdag-ochtenden waarop we gaan trainen onder leiding van een oud-marathonloper. Toch fijn om even te kunnen laten checken of ik mijn ledematen niet al te hard misbruik tijdens het sporten en of de warming-ups en cooling-downs zoals ik ze doe enigszins acceptabel zijn. Voor een bedrag van €25,- is dat prima te doen. 
Ondanks dat het werkende leven weer keihard begonnen is, kan ik op het afgelopen weekend én deze prettige vooruitzichten nog wel even teren.

3 opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...